im gonna treat myself

tjoho pa er idag sa hade vi ett kemi examens prov pa morgonen sa jag tog bussen hemifran vid 8 pa morgonen, kom fram i god tid sa man han prata med resten av folket som gor samma prov och fraga runt om saker man inte riktigt ar 100 pa^^ Hann aven prata lite med T och han ska tydligen gora yr12 igen... sa han bryr sig inte overhuvudtaget just nu vad han far pa proven lite som jag men jag pluggar men det gor inte han ;P haha

Provet var inte for svart, hade inte nagra forvantningar pa det men jag ar fet glad over en fraga!! :D det var om mass spectometer och hur det funkar banne mig den var vard 6 marks, och jag fixade den det ar jag saker pa att jag gjorde!:D blev riktigt glad da jag sag den fragan, nog forsta gangen jag blivit glad over en sadan fraga^^ hehe

har nu pluggat biologi idag hela dagen efter provet har det imorgon pa eftermiddagen sa da ar det tillbaka till examensrummet och tystnaden.. lol

Ska ga pa kick boxning idag har inte gatt pa ett tag for jag har haft for manga examens prov att plugga till sa jag har inte haft tid for badeoch.. :( men idag sa ska jag belona mig sjalv och ga och trana! :D sedan ar det in i duschen och sedan biologi unit2 igen hahah XX


Kommentarer
Maja

sötnöt, nu får du allt ta att komma hem snart<3

2009-06-04 @ 11:32:31
URL: http://bonniface.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0