funny that it happens now... when its less then a mounth to go..

igar sa gikcj gatill skolan i normal tid, da jag kom in sa fick jag veta att T3 var installt och att det inte var nagon kemi... gutted! sa enda lektionenj ga hade var sista lektionen vid 14.30 sa jag gick in till stan missade numer 10 med en sek.. sa jag bestamed mig for att ga tillbaka till skolan for att gora lite arbete. vid busshaldplatsen sa motte jag Tom han hade varit ochtranaat pa morgonen, efter att jag hade berattat att det inte var nagon T3 eller kemi sa gick vi ham till honom for ingen av oss ville ga in till skolan om vi inte hade nagot att gora..:P Det var riktigt mysigt hos honom vi pratade och annat skojsigt^^ lol kl var nog runt 3 da jag gick dar ifran^^ Jossan jag ar hemskt ledsen jag vet att jag sort of lovade men jag kunde inte sta emot mina kanslor och inte han heller..! men jag vet inte vad som kommer att handa har nast aker tillbaka till sverige om mindre an en manad vilket SUGER!! varfor just nu?! varfor varfor :( xxxx


Kommentarer
Zelda

Har du en liten looovver Linn;)?

2009-06-24 @ 14:55:36
Linn

haha kanske det knske vi far se hur det kommer att bli;) far beratta allt da jag kommer tillbaka da far du veta vad jag har haft for mig under detta ar^^ lol xx

2009-06-24 @ 20:42:30
Zelda

ja absolut!!

2009-06-25 @ 09:46:23
Jossan

LINN!! jag blir galen! Hahaha!

Men följ ditt hjärta!

Men fattar att det suger att du snart åker.

Men jag lovar att ta hand om dig när du kommer hem, sweetheart!



Love you!

2009-07-02 @ 10:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0