Carolin - my honey bunny


idag sa akte min honey hem till tyskland, kommer verkligen att sakna henne!
Grat som en galning da hon akte imrose kunde inte stoppa flodvagen av tarar rusa ner for mina kinder.. fick en pressent av henne innan honklev pa busse med Karin, hon sa att anledningen till att jag fick den da var for att hon viste att jag skulle borja grata da jag oppnade den och hon vill inte vara dar da for hon visste att det skulle bli sa himla mycket svarare att aka da..
Som hon sa sa borjade jag gara sa fort jag tog upp paketet och oppnade det och sag att innuti sa var det ett brev dar det stog "to my honey bunny :)" kunde inte halla tararna i shack, det var ett jatte fint brev som hon skrev! Gud jag kommer verkligen att Sakna henne! hon var den som jag alltid kunde vanda mig till no matter what. och nu ar hon troligtvis pa Londons flygplats och vantar pa att fa ga ombord pa planet.

Im not just saying that i will miss u just because its nice to say, no im saying it becuse i really really will!!
Lots of love Linn
vi ses snart igen! xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0