sad sader sadest

Hej forlat att jga inte har skrivit nu pa nastan en vecka... :S
har inte haft tid och lust allt kommer pa en gang! usch!
har planerat att ha en avskeds middag och nu sa fick jag veta att den personen som jag aldra mast vill skulle komma inte kan komma for han har inga pengar och han ska till queen Margret ball dagen efter..:(

men en sak som har varit bra under dom senaste dagarna ar i alla fall att mamma kom hit under helgen och var har till i morrse da akte dom hem igen till sverige. och snart ar det min tur..! vet inte fall jag vill aka tillbaka, fatta mig inte fel jag vill sjalvklart traffa alla mina underbara vanner och min familj men jag ar sa himla radd att aka tillbaka jag vill stanna har och forsoka fa ett grepp om mitt liv och fa det att funka da jag hittar nagon jag gillar sa maste han tas ifran mig och det ar inte sa att man kan aka och halsa pa varandra arje helg ellersa det funkar om man ar i samma land men inte mellan england och sverige.. tyvarr.. Gud skulle kunna borja grata just nu
 


imorgon sa ar det test pakning som galler och det kommer inte att gora mig gladare.. kommer inte att fa med mig allt hem inte en chanse! :( mitt liv suger just nu inget gar som planerat! x x



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0