heatwave = <3

hejsan svejsan nu ar det tordag och det har varit sa himla varmt och skont idag wow helt underbart! :D
Tjaa dagarna gar sa himla fort sa allt nastan dom blir en dag:P igar sa var det onsdag och som vanligt sa var det kickboxning och det var dods varmt till och med Ritchard tog av sig sin troja, haha han har aldrig gjort det forrut och WOW hahahahha det ar vad man kallar valtranad overkropp :O :) den var inte overtranad den var sadar lagom;P lol 
Har gjort illa mitt kna och hoft sa jag kunde tyvarr inte slass om resen av ganget... kunde inte gor kickar eller nagot sa det blev pasen for mig.. :P lol

idag efter skolan sa akte jag in till stan for att boka pa Zizzi infor my leaving meal so kommeratt vara den 18 juli, hoppas alla kan komma kommer bara vara mina narmsta vanner dom som jag ar mest med och vanner^^ sammanlagt sa blev det 24 inte sa himla daligt men da ar inte Simon inraknad for det kommer att bli for komplicerat for han har typ "nicked" en av mina kompisars flickvan, och det ar lite akward ifall han ar dar.. men jag far ha min egna med honom isallet ifall han kan klamma in mig mellan alla han flickvanner och droger.. :S lol

Imorgon sa kommer min mammaoch halsar pa gud ska bli sa himla roligt hon kommer med Tony, hennes pojkvan, och sa kommer dom att stanna over helgen:D sa nu maste jag hitta saker att gora i york kan tyvarr inte ga och shoppa nagot mer kommer inte att kommahem sa som det ar just nu sa det blir INGA mer klader for mig! haha har en 3-dorrars garderob full med klader och sa ar det en svart plastkasse full ocksa sa min mamma kommer inte att bli glad da hon ser det... om hon ser det :P haha (A)

Neeh maste kolla upp lite saker nu^^ xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0