what a feeling

hejsan allihopa jag har nu kommit over mitt lilla hinder i livet (ialla fall for tillfallet) sa det ar dags att satt ena foten framfor den andra och borja rora sig vidare i livet!

Idag ar det sondag kanns skont! pa onsdag sa ska jag och nagra kompisar aka till HULL for en dag, vi har namligen en ledig dag! :D sa det ar fest pa tisdagen och upp tidigt for att aka ivag till Hull och aka skridskor^^ har satt fram emot det ett tag nu hoppas bara att det inte ar folk som bangar ur bara...(!)
Idag sa har jag bara tagit det lugnt, sov inte sa lange idag har inte gjort det pa jatte lange.. vaknade kl 7:30 sa jag gick upp och strosade runt ett tag..:P haha Saken ar den att jag har inte kunnat sova ordentligt pa jatte lange vet inte varfor jag har haft svart att somna och sedan da jag val har somnat sa har jag problem att forbli sovande... antar att det har varit sa myckat att tanka pa, vilken vag man ska ga ifall man ska sattsa eller lata det vara sa som det ar?!

but i have a good feeling about this week! - i will make the most out of it^^
puss och kram
Linn


ps kommer fortsatta att skriva sa det ryker som jag gjorde forut^^:D fores


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0