vackra ord

Allt som har hant klarnade igar, gick ut for att rensa skallen, motte da mitchell och pierre som var pa vag till mitchells hus. Tog sallskap med dom en bra bit. vi pratade och det kandes som om jag blev mig sjlav igen! :D allt foll helt enkelt pa plats igen. fick till baka min personlig het igen kanske var det just det som jag behovde! lite tid for mig sjlav och nagon att prata med som jag bryr mig om och vet som lyssnar! men jag vet inte.. vet bara att jag mar bra nu igen, och det ar inte bara nagot som jag sager!

Fick en underbar komentar av min underbara van Maja Henriksson!  du ar en underbar person. den har komentaren skrev hon i sin blogg:

"Jag saknar dig Linn, nu har du varit borta ett halvår. Jag saknar det okomplicerade underbara med dig. Det är så mycket vi ännu inte har pratat om, så mycket det finns att säga. Snart får du komma hem, bara ett halvår kvar.
Puss till min egna Londontjej!!"

det ar hur snallt som helst! far mig att kanna mig aldeles varm och glad inombords! :D
Ses snart igen Maja bara ett halvar kvar.

Puss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0