skit dag idag vill bara ga och forsvinna!

dagen har varit helt javla skitig idag! usch kanner verkligen att jag inte riktigt vet vad jag vill just nu...

  • Snackade med Simon igar om mina "kill problem" vet intevad jag ska gora.. han sa till mig att jag maste ta det forsta steget for mich ar en blyg pojke.. vafan jag ar en blyg flicka! for guds skull jag kan inte dra hela lasset sjalv!! men jag vil verkligen forsoka. berattade aven att han har sagt att vi kan ga pa bio nagon gang och for mig sa ar det inte riktigt sakert, mer som att man sager det bara for att vara snall eller nagot, man vill inte riktigt till 100%.. ni vet... men i alla fall.. Simon har varit basta kompis med mich sa det kunde ju inte bli battre! haha

  •  kommer ha ett end of Unit 1 test i kemi pa tisdag som jag verkligen borde plugga till, men jag har lovat Lisa att aka in till stan med henne och ga runt pa museum vilket jag inte igentligen har rad med i och med att priset for buss biljetten som jag koper varja manad har gatt upp.. :S  Shit ar i en no win situation!

  • Missade bussen med 10 sek ocksa sa det blev att vanta i kylan i 15 min! Blaa for det

sa nu sitter jag har framfor datorn och ater lite mat, ar utsvulten!!
sedan ar det allt med ifall jag kommer fortsatta i St erik da jag kommer tillbaka eller ifall jag kommer att byta skola till Engelska gymnasiet.. har ansokt och allt men jag har inte fatt ett svar annu tippar pa att hon vill traffa mig innan hon kan saga nagot.. anledningen till det ar for att jag inte kan fortsatta i min gamla klass.. :( och de=om nya ettorna har jag hort ar versta DT:s... sa da tankte jag att jag kan fortsatta med engelskan som jag nu har snackat i ett halv ar varje dag snackar mer engelska en svenska pratar svenska en gang i vecka typ om ens det ;P haha

har inte satt min mama ochpppa pa nastan 6 Manader - saknar er det ar det jobbigaste med att vara borta - man tar sadanna sma saker forgivet.. att se och traffa min familj dagligen, jag pratar med dom en gang i vecka annars skulledet kosta enhelv formogenhet...:( ar ganksa sa dyrt att ring till sverige respektive england..


far ta och samla mig lite kanner att det ar lite ycket just nu som hader runt om kring mig - igen!
menj ag overlever det ar motstand som gor dig stark! ^^

puss och kram



Kommentarer
shi

allt kommer ordna sig när du kommer komma tillbaka ;) det finns ju en emo klass annars om du känner dig mer bekväm med dom hahahahaha! pyyyss o kram

2009-01-31 @ 02:21:20
URL: http://shis.blogg.se/
Zelda

Hej du! Det är jobbigt här borta också. Mycket plugg och tråkigt väder. Det är så i sådana här tider. Det blir bättre, I promise. Förra året var likadant, men när allt det är jobbiga går det över. Hemlängtan är detsamma:) Puss på dig sötis

2009-01-31 @ 18:46:19
URL: http://zeldaa.blogg.se/
Zelda

Hej du! Det är jobbigt här borta också. Mycket plugg och tråkigt väder. Det är så i sådana här tider. Det blir bättre, I promise. Förra året var likadant, men när allt det är jobbiga går det över. Hemlängtan är detsamma:) Puss på dig sötis

2009-01-31 @ 18:46:30
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0