mamma

sitter nu och pratar med min kara mamma pa msn, var lange sedan jag pratade med henne.. :( jag har varit sa himla upptagen med skolan nu underlovet.. usch for HW under lovet!

hon skickade over lite bilder fran julen, vad riktigt kul att se hur som firade julen.. men samtidigt sa kanndes det jobbigt i och med att jag inte var dar och firade med dom.. 

mina lskade mamma saknar dig grymt mycket! - du har fatt gasnka mycket har tillbaka;) ar riktigt snyggt ju!! :D <3
 
detta foto var for ar och dar sedan hade tandstalning da^^ 2007 fror jag narmare bestamt:)

alla minnen man far av att kolla pa gamla bilder^^

som till exempel denna bild som jag hittade bland alla bilder som jag fick med mig^^

<3 tack har fina jatte fina minen fran den dagen^^ 29 sep 2006, om jag inte mins helt fel^^

puss och kram


Kommentarer
zelda

gud vilken gammal bild=) men den bästa förtjänar det bästa!<3

2009-01-04 @ 17:22:48
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0