kommer jag komma tillbaka? - vem vet!?

kommer nu ta en paous kanner att jga behover spendera mer tid med mig sjalv just nu, kan inte sitta framfor dator skarmen och skriva om mitt liv da jag knapt vet vem jag ar langre! det ar nu eller aldrig som jag maste hitta mig sjalv hitta mitt inre jga och hitta mig sjlav. kanner att jag inte ar mig sjalv blev inte helt okej efter senaste gangen.. ar nu vid ett vagskal, jag vet inte vad som vantar mig vid slutet av nagon av vagarna.. men jag maste valja och da vill jag prioritera mig sjalv, mina vanner och skolan(om jag kanner for det) just nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0