hur kan ALLT bara forsvinna...(?!)

kanner att jga mar skit idag..! usch jag vet inte vad som ar fel pa mig har kannt mig borta lixom.. :S kanns inte som om det ar jag som ar i min egna kropp kanns riktigt riktigt konstigt.
Har inte varit mig sjalv som senaste dagarna, alla fragar om det ar nagot fel pa mig.. dom sager "hur ar det igentligen? ar det nagot som tynger dig? jag kan se att allt inte ar riktigt bra." Jag vet inte hur jag ska forklara allt som har hant nu under dom senaste dagarna.. jagforsoker halla en god profil genom att fortsatta som inget har hant! Menj ag kani nte gora det lanagre det har nu hunnit ikapp mig...

Allt med Han.. det tynger sa mycket varfor kan det inte bara fa vara latt for en gangs skull?! For guds skulle det ar 6 manader tills jag kommer att aka tillbaka till Sverige, det ar inte direkt sa att jag forsvinner imorgon..(!)

har sovit nastan hela dagen och det gor jag ALDRIG annars jag ar alltid uppe forsta och hur pigg som helst! men idag sa har jag varit i sangen hela dagen kant mig nere och obetydlig!
Det hela kom helt plotsligt all gladje bara forsvann iprincip.. det ar inte sa att jag inte trivs har for det gor jag som fisken i vattnet!
Min bubblighet, pratgladhet allt bara *puff* borta... hoppas allt blir battre nu nar skolan borjar pa mandag, kanske har jag varit ivag fran arbete och stimulering for lange.. jag vet i alla fall inte vad som har hant.. vilket skrammer mig!!
kram L



Kommentarer
zelda

vad är det med han??kan du inte skicka ett mail och berätta allting:)? [email protected]!

2009-01-02 @ 09:48:39
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0