28/01/09 Hull

igar hade vi Teacher training day, med andra ord sa var vi lediga ;D
sa jag och ett parkompisar bestamde oss for att aka till Hhull over dagen och aka skridskor, fran borjan sa skulle vi vara 10 pers med sedan sa var det folk som skulle aka till Amsterdam samma dag sa... tja du kan rakna ut det sjalv lite tajt med tid sa att saga..

sa det blev "bara" jag Katherine Karin och Pierre vi tog bussen som gick fran York Rail Way station kl 8:30 och det tog 2 timmar att komma till hulle men vi hade det hur kul som helst satt pa overvaningen langst fram i bussen^^
 kostade bara £8.50 med retur:)

ice skatingen kunde ha varit battre om vi hade varit fler som det var tankt:D - med det var trevligt:D:D
Shoppingen efterat var hur bra som helst^^
 
jag kopte min extremt tuffa solglasogon! :D ska ha dom pa alla hjartans dag! :D

ska ta och dra mig till baka nu har ett examnes prov i kemi som inte kommer att bli pluggat infor av sig sjalvt... tyvarr..:(
ses och hors senare :D

PS Shamina och Molina!! jag har nu fixat ett paket till er som jga ska skicka imorgon^^
  hope u like it^^

och sa blev det aven en present forpackning till min fader som fyller 50 den 10 feb:)
BIG KISS Linn


Kommentarer
zelda

Snygga solglasögon:)

2009-01-30 @ 10:38:54
URL: http://zeldaa.blogg.se/
Samina

aaaw du är för söööt hjärtat!! <3

2009-02-01 @ 19:39:39
URL: http://[email protected]
molina

naaw va gulligt av dig sockertopp! haha du träffade så rätt med presentkartongen ;) miss u! <3

2009-02-01 @ 21:02:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0