HAAAALLLLLOOOOO!!

 okej nu har jag bestamt mig jag ska borja ett helt nytt liv! vilket involverar:

  • Jag ska bli modigare vaga gora mer saker an vad jag gor nu, ar trott pa att inte vaga ta forsta steget!
  • Jag ska andra min kladstil, ar trott pa allt morkt och sadant, MER FARG!! :D
  •  ska vara mer "serios" i skolan - inte for att jga tar skolan oseriost det ar bara det att jag kanske kan ta i mer an vad jag gor just nu... Borjade bra fick B pa ett test i biologi 1 poang ifran an A - kanns lite tufft men jag kommer att komma och na upp till betyget A!! :D
  • maste borja trana mer ocksa, ska inte sitta hemma och deppa for att jaginte fick det jag ville... - finns fler fiskar i havet! aven om jga villa ha just "den fisken"...!
  • traning = mer kick boxning och mindre fet mat (!)

MED ANDRA ORD!! det ar dags for lite andringar^^

onska mig lycka till! ^^ Kram
 



Kommentarer
Zelda

Vi hade återträff med gamla gänget från nian igår. Tråkigt att du inte var där:/ Dt var du och Ida som saknades. Miss you, ha det superbra! Ändra inte för mycket på dig bara:)

2009-01-25 @ 14:38:19
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0