*gulp*

hejsan var nu ett par dagar sedan jag skrev nagot..

har haft fult upp med att plugga infor matten som jag ska ha imorgon.. hoppas det kommer att ga bra! som tur ar sa raknas inte mina betyg har det anda jag typ behover gora ar att fa godkant.
idag har det varit en intressant dag, kom till form i morse och jag ser Arron (en kille i min form class - har bara registrering med honomm och sedan sa bar det av mot ens egna lektioner som du har valt) i alla fall jag kan seatt det inte ar helt 100% med honom, emn jag brydde mig inte for han ar annars ganska konstig.. :P
Sa jag satter mig brevis Sophie och hon berattar att han ar stup full! Och da hon sager det sa kan man se att han ar helt borta..
han hade tydligen inte varit full da han lamnade huset pa morgonen han hade lyckast dricka upp en hel flaska wiskhey pa bussen innan han kom till skolan..! som tur ar sa ar Mr Wiggans halv dov just nu for han har en oron inflamation pa ena orat sa han kan inte hora pa det orat da han satt.. annars sa skulle han ha storta problem!! vi forsokte att fa ut honom ur klassrummet sa han inte skullebli upptakt men han ville inte sa vi kunde inget gora..

Gjorde en #Mocka Isa biologi test idag det ar en praktisk undersokning dar du jobbar pa egen hand som under exam vilkar.. och det ar 25% av ditt slut betyg..:S som tur var sa ar det bara en ovning denna gang men nasta sa ar det pa riktigt! vi gjorde ett prov som skulle halla pa i 1.30 innan sa gjorde vi en Graf av vara resultat som vi sedanska anvanda i sjalva provet.
Folk hade redan i borjan av vecka borjat snacka om hur svart det kulle vara sa jag gick in for att det skulle vara hur svart som helt precis som kemin det var ett svart prov ifall du inte kunde svara pa fraga 2 sa kunde du inte svara pa fraga 3 och 4 sa da var du med andra ord kord!!
Men jag blev nu klar 30 min innan ringningen och jag hade svarat pa alla frgor och jag kanner mig jatte nojd! :D:D hoppas bara att det inte var allt for mycket fel i mina berakningar.. ;P  haha

fick halva dagen ledig for att plugga infor matten sa det ar det jag ska gora nu sa vi hors! :)
puss och kram L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0