geekiest geek ever - and i love him

har kommit fram till att jag ar en riktig geek and i love it ;D sag pa X men och Xmen the final stand igar kvall^^ haha ja jag vet jag ar lite nordig men jag bryr mig inte for det ar en bra story och det ar fantacy och det ar det basta for da kan du anvanda din egna fantasi:)

ar inte den anda norden i skolan, det finns en annan och han ar hur snygg som helst lite seth cohen over honom;) har nu kant honom ett tag och han ar underbar! viska aka skridsor pa onsdag i hull om allt gar som planerat:) vi kommer att ta bussen som gar fran York railway station at 8.30 och sa kommer vi att vara i hull vid 12 ish:)
- langtar! :D

ska aven traffa Simon pa torsdag maste ha lite hjalp med att hitta en present till min far som fyller 50 den 10 februari! - kommer tyvarr inte att vara dar da han fyller ar sa jag far skicka en fin present i stallet ;D

puss och kram sov sott
 
om ni inte har lyssnat pa Jonas Brothers - Burnin' Up sa tycker jag att ni ska gora det dom ar hur bra som helst!! <3



Kommentarer
Zelda

Min syster gillar dom också:)

2009-01-28 @ 13:39:01
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0