byta namn?!

skulle vara kul att stava mitt nam med den Engelska stavningen.. alla stavar hela tiden fel pa mitt namn:P haha ar inte sa jobbigt men jag vill anda testa ifall det skulle bli nagon skillnad^^

sa tankte hora vad tycker ni?
1. jga ska behalla mitt namns stavning sa som det ar pa svenska. Linn
2 jag ska testa att stava det som dom skriver det har, Lynn

Googlade den svenska och engelska stavninegn och dethar var vad jag fick upp!:


Sverige stavningen:
 
Engelsk stavning:
 
om man ska ga pa bilderna jag fick fram sa ar det helt klart att jga inte kommer att andra min stavning:P hahaha usch for saaaa stora brost!! fejk sa det skriker om det!
men jag vill and hora vad resten av er tycker ;P haha ^^ (om jag ska vara riktigt arlig sa tror jag inte att jag skulle komma ihag det hela tiden skulle sluta med att jag skrev mitt namn med "i" iaf) haha

Pyss & Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0