arets dummaste

okej for att ta det fran borjan! det finns en tjej i min kemi som heter Hannah, hon ar ganska sa sot och trevlig men ibland sa fattar jag mig inte pa henne.. hon kan komma med dom dummaste komentarerna ever! ibland undrar jag faktiskt om hon har en hjarna eller om det bara ar luft.. :P hahahaha

far nagra dagar sedan sa lyckades hon klecka ur sig denna fina komentar eller snarare en fraga/ pastaende:
(hennes bror eller nagot har fatt ett barn, en son)
hann - "it's a boy!, wait, does that make me an auntie still or am i an uncle because it's a boy?"
jess - "hannah, dont talk to me"

det har till och med bildats en gupp pa facebook med henes absolut idiotiska komentarer:P hahah
kramisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0