allt ar fortfarande vimelkantigt

allt ar fortfarande ganska oklart nu i mitt liv.. vilket SUGER, usch!
men jag kanner att det ar ganksa skont att fa skriva av sig ibland fast kanske ingen laser sa kommer jag i alla fall att ha det som ett minne da jag kollar tillbaka om ett par ar..

tjaa okej en uppdatering av veckan som har varit..:

Mandag: var en lugn mandag kanndes skont vi gjorde lite revision i biologi infor provet som vi skulle ha pa onsdag. hade sedan en free och efter lunch sa var det matte som galde vi har nu borjat med Core 2 det ar typ matte D.. ^^kanner mig riktigt stalt over en sak och detar att jag har gjort hela matte C UTAN miniraknare!! wow och dom sa att det var omojligt att gora matte C utan en.. haha ur lojligt

Tisdag: hade free periods dom tva forsta lektionerna pluggade da kemi som en galning hade examens prov 3:dje lektionen sa det var bara att lagga pa ett kol.. ;) haha sa  vi gjorde provet gick nog ganska bra var mer utrakningar an att skriva saker! men jag vet ett fel som jag gjorde...(!) vilket irriterar mig sa mycket :P haha det ar "Ar" (relative atomic mass) the deffinition of it.. Ar = the amount of an element X12 / the mass of an element of carbon 12 :P haha jag skev bara "the amount of an element! daah jag vet ju att det inte bara ar det! usch kommer fa hora det ett tag kan jag tanka mig da mina vanner far reda pa att jag klantade till mig pa den fragan som jag visste att jga visste :P haha men vad kan man gora.. ? sadant hander

Onsdag: Biologi prov gick sisadar missade nagra poang for att jag inte anvande det exakta ordet som dom ville att jag skulle anvande sa jag forlorade poang...
men nog om prov nu.. Arron kom hur full som helt till skolan idag omg han var helt borta vet inte hur han lyckas gora det 2 ganger det har var den andra gangen och larana sag honom den har gangen sa jag vet ite vad som kommer att handa med honom... :S

Torsdag: Gick och sag TWILIGHT omg det var hur bra som helt men jag blev lite beviken pa att han inte var sa snygg som jag hade hoppas pa tt han skulle vara eftersom sa manag har sagt att "han ar hur snygg osm helt!!" men jag tycker inte det.. visste han var helt okej hade en underbar personlighet hur gullig som helst! :D gick med Carolin och Karin vi hade en rolig kvall lyckades satta igan alarmet till deras hus:P hahahaha det var pinsamt, men hur kul som helst holl paatt do av skratt^^

Fredag: Kemin var hur kul som helst vi gjorde en praktisk undersokning jag och tom var en grupp. vi anvande alcoholer som vi brande (Methane, ethane, propane, butane.. osv) under lunchen sa kande jag att jag bara ville ga hem och forsvinna ar sa himla trott pa allt som hander meller mig och Gibbs "bestamde mig for" att jag inte skulle ta det langre an att vi bara skulle vara vanner men jag har insatt att jag ar for svag for honom..  smalter da han tittar pa mig och da jag ser honom han har en sa snygga stil! baggie jeans som anda ar lite tajta lite nerhasat och en langarmad troja annars en fleze troja med en t shirt under och en halsduk till det. och allt ar perfect, personligheten och utseendet ar superbra ocksa^^ (haha jag ar helt kord med min plan har har fangat mig helt klart!)

Sitter nu och ater en kit kat cappuccino och den ar hur god som helt^^ tjockis sager jag bara:P hahaha

  

Lordag: sa blir det att mota upp Lisa kl 3 inne istan och sedan sa ar det middag med Sammie, Lisa, Carolin, Karin, Ketherina och sa mig:) pa Pizza Hut vi fick en kupong dar det var halva priset pa notan i Januari sa vi maste ju anvanda den ;)

Sondag: da ar det middag hos Caolins och Karins hus:D

- sa det ar full rulle hela veckan men imorgon pa morgonoen da jag vaknar da ska jag ta det lugnt jag ar ensamen pa morgonen for Sandra och Brian har akt till Doncaster over dagen! ^^ Kram


Kommentarer
molli

jag läser :D hallå nu fattade jag inte riktigt vilka ställen e de du har piercingar på nu :O?

puss <3

2009-01-17 @ 14:09:23
Zelda

TWILIGHT ÄR BÄST!! och han äär så snygg..är helt kär:)

2009-01-19 @ 12:38:23
URL: http://zeldaa.blogg.se/
jossan

Robert pattinsson blir snygg efter ett tag, jag lovar dig :p du kommer bli kär!!



puss

2009-01-21 @ 18:49:26
URL: http://imhiding.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0