(a)

her precis varit med omen helt otrolig saak^^ lol som jag skrev igar sa hade jag en matte examens prov idag. det gick val ganska sa bra, forhoppningsvis. men i alla fall sa var det helt sjukt, vi gick francommon room till salen dar vi skulle sitta, och efter en viss punkt sa skulle vivara tysta ochdet var inga mobiler in pa omradet om du hade det sa skulle dom typ riva ditt prov ochdu blir diskad.. sa vi fick ett eget nummer sjlav hade jag F8 dar jag fick sitta, var ganska langt bak pa en extremt fin och prydlig rad. man fick inte snacka sa det var dods tyst, helt otrolig det ar en sa stor skillnad mellan scerige och england, da det kommer till sadanna saker.
I salen dar fanns det 11 larare somskulle overvaka sa att ingen fuskade, vilket ar toppen! men det var lite scary!

sa nu sitter jag, katherine, carolin, Simon, Jenna,Lisa och Sam vid ettbord med en varsinlaptopoch kollar runt occh chillar^^ Carolin har precis hittat sitt hus pa Google Map helt otroligt :D

puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0