7/02/09

klippte mig idag, blev mycket kortare an vad jga hade trott :P haha blev fran revbenen till axlarna blev nastan 15 cm som dom tog pa langden sedan blev det lugg ochsa:D

  
blev riktigt nojd med mina 2 posters:D

sa har ser haret ut nu sandra got a funny pic of me ;P lol

akte sedan in till stan och motte Carolin och Krain, pa bussen motte jag en kompis som jag inte har satt pa ett tag han var ocksa pa vag till stan^^
ska nu ta och plugga mer infor provet ska ga ut imorgon med ettpar kompisar imorgon och daq finns det ingen tid for plugg under kvallen sa jga far plugga i kvall i stallet prioriteringar det ar inte kul men dom maste goras...

puss&kram L


Kommentarer
Zelda

Bra att du har lugg, du passar så bra i det:)

2009-02-08 @ 14:59:59
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0