Sno igen^^

snoade som tusan i morse:D hoppades att bussen inte skulle komma(A) lol - men det gjorde den fast 20 min sent..

hade bioogi pa morgonen var kul som vanligt!  - alskar det amnet!!
have sedan en free period, gjorde biologi laxan som ar till pa onsdag
kemi var det nast pa tur. Mrs fletcher var inte dar emn vi hade en annan sa vi var tvugna att gora revision infor mock exam som vi har imorgon..
Efter det var det lunch och efter lunchen dubel matte:) - slutade som vanligt kl 15:30

Idag pa kemin sa var det nagra st som sag att jag hade fargat haret, haha helt otrolig och lite leskigt! because one of them was Tom!! okej visst om han inte hade varit mitt ex sa hade det inte varit nagot konstigt (kanner mig pa samma gang ganska smickrad att han la marke till det hela anda^^ ) hahaha men grejen ar den att man ser knapt att det ar en skillnad forutom att det ar lite ner blont an "rott" men annars ingen skillnad. inte ans jag kan se nagon storre skillnad :P sa hur kunden han se det? - han maste ha tittat RIKTIGT noga..!  :P^^

iallafall... nu glomde jag bort vad det var jag skulle skriva om :P hahah jag ger upp, nu blir det kemi ett tag, innan det blir dags for en dusch och till-fixning innan sangen:)

// L


Kommentarer
zelda

hej:) allt bra med dig? kramis

2009-02-03 @ 23:23:56
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0