"roliga timmen"

Badminton idag! - det innebar 2 timmars roligheter det ar som roliga timmen fast battre! :D

Mr wiggans ar fortfarande borta fran skolan, han har lyckats spracka sin tummhinna och sa har han brutit handleden pa kopet..!
sa vi far i princip gora vad vi vill sa lange som vi gor det vi ska^^

tog med mig min tranings klader idag kande att jag hade lust att spela idag:D - brukar spela varje dag men det ar sa jobbigt att ta med sig idrottskladerna for jag kan inte dumpa dom nagon stan (har tappat nyckeln till mitt skap och jag far aldrig tid over till att fixa det..:( )
vi spelade dubbel, jag spelade forst med Mitch och sedan men eddie. sedan blev det nitin som gar pa mina narver!
sedan sa byttes mitchelle och eddies ut mot pierre och phill ;P sa det blev en till runda med spelande:) - var hur kul som helst:)
pierre och jag forlorade x antal ganger^^ lol men vi hade kul och det ar det som raknas ;D

Kl 6 dra jag ivag till kick boxing blir 1.5 timmes hard traning kanns alltid sa himla skont efterat fast du knapt kan rora dig det ar tufft men det ar strt kul^^

puss puss



Kommentarer
zelda

Jag har varit sjuk nu i några dagar men är på bättringsväg och på toppen av det så blev min häst sjuk idag...kul;)

2009-02-04 @ 21:20:05
URL: http://zeldaa,blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0