wuu2 atm?

vet att jag kanske inte har varit den basta bloggaren har varit dalig pa att uppdatera.. sorry about that! men jag madde inte sa himla bra just under den perioden.. allt vandes upp och ner pa ett par sekunder, men nu mar jag mycket battre ar glad och lycklig igen, kannde mig hel pa nagot satt.
Gerjen ar den jag vet vad det hela var om och det kanns skont att veta att det nu ar bakom mig, har inte traffat honom pa snart en vecka sa han kan inte forstora mig langre min mur kommer vara for stark da vi ses igen sa jag kan inte langre falla for han knep.
Han ar en underbar person men han kanner mig for bra, vet hur han ska vara och jag vet hur han fungerar sa vi triggar varandra helt enkelt.. vilket inte ar bra alls!

Sedan sa har Ben akt ivag for helgen for att spela rugby och vadret ar absolut shit! haha stackaren han kommer vara helt lerig overallt!^^ lol men vet kankse ar vadret battre pa Irland? lat oss hoppas:)
Lycka till med macherna idag och imorgon!

Imorgon sa drar jag Sandra och Brian ivag till Doncaster tidigt tidigt pa morgonen tror bilden gar vid 7...
btw klippte min lugg idag blev riktigt nojd^^
 
sitter har med min Pick n' Mix *mums*

xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0