What ever u do i will always be there for u!

 
hayley och jag gick pa en promenad i forrgar kvall tog nagra roliga bilden^^ haha hayley ar en av mina basta vanner har kommer att sakna henne jatte mycket da jag aker har ifarn!!:(

Igar sa gick jag ut pa stan pa kvallen jag och ettpar kompisar gick till Revolution det var hur kul som helst jatte bra musik och allt som hor till^^ ;) vi kom hem vid 3 ish sa var gasnka sa trott imorse da man som vanligt vaknade vid 8 pa morgonen.. akte sedan in till stan for att ga pa starbucks med Karin som fyller 18 idag!! GRATTIS Carolin, Phill, Katherine, och Kathie var ocksa dar:)
Ikvall sa ska vi ga ut igen pa ett fancy place om jag inte misstar mig i och med att det ar hennes fodelsedag och allt^^ men jag ar helt pank eller har typ £3 pa mig for resten av manaden... :S hahahah lycka till Linn

Ska ta och hoppa in i Duschen och sedan messa Mollie och Kathie och hora nar dom ska ta bussen in till stan^^
 C u L8r xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0