break update

hallo everyone hur ar det? hoppas allt ar bra med er:) nu ar det pasklov och jag har inte skrivit sa mycket har haft sa himla mycket att gora sa jag har inte haft tid/viljan att vara inne pa internet och skriva.
 
ikvall blir det kickboxing, kommer ge 100% som vanligt^^ det ar sa himla roligt dar dom ar sa himla snalla men dom slass ganska hart men man lar sig att ta det haha Har aven kopte ett mouthguard som ska skydda mina tanker da vi gor kicks mot huvudet etc etc^^

Sandra Brian och barnen har akt till scarbrough sa jag ar ensamen hemma, akte in till stan for att toppa upp min mobil for 2 gangen denna vecka... har anvant 300 free texts och £10 inom loppet av 4 dagar..:S opps haha har messat som en galning lol

sitter nu och skriver ett pask kort till mamma och Sandra ar hur kul som helst! hahahaha

xx L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0