tack&lov

det basta med England ar att vi inte har nagra fjortisar med 3 lager med foundation och vitt har som dom pastar ar deras riktiga farg och sanackar som om dom ar nagot!

har inte tankt pa det hela tills jag lyckades komma in pa den storsta fjortisens blogg sida! :P haha trodde jag skulle do det ar bara for sorgligt! herre gud sager jag bara

men i alla fall sitter har framfor datorn och messar Ben och Hayley haha Pasklovet ar inte over annu har en vacka kvar sa det blir nog lite revision for mig dom narmsta dagarna.. men det maste goras om jag inte traffar en kompis eller nagot^^ vi far helt enklet se hur det blir tar en dag i taget:)

xx


Kommentarer
Sandra

Hej är allt bra?

Pluggar du i England, guuud vad kul.

Kolla in min blogg:D:D:D

www.coloures.blogg.se

Ha en bra dag,Kram<3

2009-04-14 @ 16:28:08
URL: http://coloures.blogg.se/
Anonym

Tack så mkt :D

Jag har fråge-stund på bloggen nu till kl. 24:00.

Så om du undrar över något passa på att fråga. :D



www.coloures.blogg.se

2009-04-15 @ 18:06:28
URL: http://coloures.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0