have u seen it

sitter nu ar med resten av alla vannerna vi har lunch nu och jag borde igentligen gora lite revision.. haha men jag kan inte bry mig mindre just nu, aker till sverige om ett par dagar:D jippi kommer snart att ga till matten eller det ar 30 min tiis det borjar sa det blir prat med resten av allesammans^^ Har inte haft tid att snacka med Tom idag.. sa om jag inte ser honom under helgen eller pa mondag morgon sa blir det forst pa tisdag efter att jag har varit i sverige. Vilket ar lite frustrerande i alla fall ska dra vidare mot nya aventyr lol xx L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0