idag blir det... happyness


glad idag!!!
idag e jag glad ska aka till carolins hus efter skolan och kolla pa film:D jippi haha va lange sedan vi gjorde det senaste gangen var da vi ahade greys anatomy kvall med Kethie^^
& det var inte igar;P


lyssnar aven pa den BASTA laten i varlden just nu^^
jaja jag vet att det e folk som undrar vilken lat det e;) haha och sjalvklart ska jag beratta det ocksa
det e
joshua Radin - i`d rather be with you 

Det e en helt underbar lat! gar rakt in i hjartat pa en!



BARA FOR ATT SKRIVA NGT MER^^
pa fredag sa ska jag och simon ha en film kvall^^ ska da kolla pa "mean girls" och alla anda riktigt tjejiga filmer^^ haha ska bli sa kul!!

ska aven ga och se den nya James Bond filmen:D

xoxox i massor
L



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0