HALLOWEEN FEST!!

BILDER SAGER MER AN ORD^^

anthony och superman (han sa ssitt namn x antal ggr men jag kan inte komma ihag det:P haha)
    
jag e USEL pa namn :( ...... :P


jag och en av mina basta kompisar Simon!! <3


min outfit for halloween^^
  
Jag, Caren, Carolin och Lisa:D



Det var hur roligt som helst tills allt sparade ur och polisen kom :S
haha men jag och nagra vanner tog en skottkarra och hoppade over stacketet:P haha och sprang bort XD Ja vet valdigt moget men vi alla var lite hyper;)

som ni kanske kan se pa fotona sa kan man se nar man e nykter och ej... (a) haha


tarangt minst sagt<3


sitter och ater glass nu ar det anda min mage tollererar:P haha

ha en bra dag allihoppa:D
xoxox



Kommentarer
Jojjo

Grr, I wanna se more of that outfit;) Haha, ne men det verkar fett kul det där :)

2008-11-05 @ 15:14:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0