Fashion show!

vi har nu ngt som heter sharity week dar vi samlar in pengar till valgorande andamal.

Igar hade vi "staff sumo reseling" haha det var hur kul osm helst!! far ladda up bilder sa att ni kan se;D tog manga bilder och 2 filmer blev det ocksa:D

Idag
sa hade vi (under lunchen) fashion show och sedan vad det budgivning pa buttlers. En buttler ska under en hel dag bara "dess kopares" vaska och folja han eller henne till lektionerna, om det e en elev som e fran year 7 - 11 sa far han eller hon tilltrade till 6-form comonroom (som annars bara year 12-13 fra komma in till, det  e dar som vi spelar hog musik och pratar allmant stunt hur kul som helst!!) t.ex for nagra dagar sedan sa var det en person som satte pa "hey macharena" och det hela slutade med att alla i hela 6 form stog och dansede "hey macharena dansen" !! :D

i alla fall sa var det ett tio tal som var buttlers som amn fick kopa:P och det lagsta som en peroson (en elev) blev kopt for var £2 och det hogsta var £8
MEN da tog dom fram ESSET;P haha och det var en larar^^ haha omg da gick alla vilda! det gick upp till £100!! helt otroligt.
sa vi samlade typ in £150 pa bara buttler budgivningen. sedan var det 50p intrade sa det blev lite mer anda:)

IMORGON:
sa e det fansy dress day^^ da ska alla "kla ut sig" och temat e around the world jag ska vara PIPPI LANGSTRUMP!!
men det e lite knasigt for ingen vet vem hon ar har har typ traffat 3 som vet vem hon ar!! :0 OMG vart e eran barndom!! ;P
och en van till mig han ska komma som pink panther ska bli kul att se honom pa bussen for det e en overall som han ska ha med en mask som passar till^^

maste dra mig tillbaka nu har lite saker att fixa med innan min sista lektion!! som e machanics (avanserad matte) ^^
jag e en riktig nord ibland(a) och jag alskar det! :D

puss


Kommentarer
molina

hahaha du passar som pippi me dina fräknar :D

saknar dig! puss <3

2008-11-13 @ 19:31:14
Zelda

vad kul det låter som ni har det :)miss you!

2008-11-14 @ 09:40:33
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0