F*** shit etc

helt otroligt!
jag fattar verkligen inte vad det e som jag gor for fel!!

  1. ska jga satsa pa ngt som jag inte vet ifall det kommer vara omsesidigt, att han e villig att satsa pa det lika mkt som jag...?
  2. alla mina prov har gatt at helvete! inte det att jag inte har pluggat det e det att jag inte ger tillrekligt mkt detaljer sa jag forlorat lite poang har och lite poang har = MASSA POANG i slutet

sa lite hjalp, lite tips skulle vara gulligt ifall nagon vill dela med sig av egna erfarenheter..^^

aja tyvarr sa gar livet vidare vare sig du vill det eller ej!!  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0