dagens bestyr

hej igen:)

idag sa kommer jag vara helt slut for jag har kick oxning idag efter skolan:D det e hur kul som helst men jag e helt slut efterat, vi kor intensivt i en timme (och imorgon sa kommer det vara styrka i 1,5 timme^^) kommer vara sa fit da jag kommer tillbaka XD haha

sitter nu och gor lite laxor har precis gjort klart Miscellanous 10 och 7 det har tagit mig nastan 1 timme:P haha ska ta och gora lite kemi nu for det ligger jag efter med.. :S

men jag maste gora tid for uppdateringar lite da och da;D

PÅ fredag sa ska vi spela fotboll mot killarna, ska bli jatte roligt men vi kommer att forlora sa hart:P haha men men vi ligger redan sist^^ men vi har lag andan;D


puss och kram allesammans
miss u guys lots <3



Kommentarer
Jossan

TACK för att du skrev det där. Värmde i hjärtat. Du är en riktig fin vän. Love u! (mailar dig strax)

2008-11-25 @ 12:26:00
Anonym

Hej sötnos:) Den var inte lika bra som ettan,men helt ok:) Fast jag gjorde något man inte brukar göra på biosalonger..jag spydde för jag skrattade så mycket haha (dock bara inte åt filmen:P). Är allt bra i England? Det låter som om ni har kul:)När kommer du hem? Puss på dig, miss you alot!

2008-11-26 @ 22:34:54
Linn

ja jag har det jatte bra har. men det finns stunder da man vill aka hem bara over en dag och halsa pa alla dar hemma^^

jag kommer troligtvis att komma ham i slutet av juli men det kan andras.. men som det ser ut nu sa e det typ 22 juli eller sa^^

puss pa kinden, miss u

2008-11-26 @ 23:15:51
URL: http://linnrosen.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0