sno = panik!

Det hela borjade som en valdigt vanlig dag, jag gick up runt 06:50.
at min fruckost kladde pa mig och gjorde mig i ordning^^

sedan gick jag ut for att ta bussen till skolan da var kl 07:45. det komm mer och mer personer och det snoade mer och mer. da vi sag bussen ga ner (at fel hall - da vet man att det e ca 5 - 10 min kvar tills den kommer till mitt stop) kl var typ 08:15 :P
sa vi var redan lite sena for det e oftast da som jag tar bussen at ratt hall^^

tog ytligare 30 min innan den kom, (buss chaffiesn sa sedan att bussarna gick med 2 timmars forsening.. kul) da var bussen redan halvful. sa det fanns inga sittplatser kvar.. och grejen e den att jag bor i borjan av linjen/slutet av linjen, det e bara 3 stop eller nagot liknande tills det sista stopet.

det tog oss sedan 30 min att komma till den forsta rondellen som normalt tar 2-3 min!
folk borjade da ringa personer i skolan och hora ifall det var ngn sklan for det var ngn som kande ngn som satt pa skol bussen som sa att det inte skulle vara ngn skola idag och sa gar rycktet runt.. :P

normalt sa tar det 15 -20 min till skolan efter 30 min pa bussen sa hade vi inte ans kommit 1/4 av vagen sa folk borjade hoppa av och ga hemat igen. Jag som e en jakla nord satt ju kvar for jag hade ett biologi test forsta lektionen som startar kl 10:00..

sa efter ytligare en timme sa slirade vi med bussen och krockade in i en mur... det var riktigt leskigt.. :S som tur var sa blev ingen skadad!! 


sa vi fick efter 40 min instangde i bussen antligen komma ut!

kom sedan till skolan efter 2 timmars buss resa! helt sjukt.
jag var helt genom blot da vi kom till sklan sa jag gick pa en lektion nastan ingna larare var dar sa jag kannde neeh jag e hur blot som helst, jga har missat mitt prov som jag kom till skolan for att gora... sa jag gar hem!!

gick till buss hallplatsen for att ta bussen hem - stog dar i en javla timme! och fros annu mer och blev annu blotare an forut!

kom sedan hem efter 4 timmars resa fram och tillbaka bara till och fran skolan.. men tack och lav sa e det over nu!
jag e helt slut!

hoppas eran dag inte har varit sa himla paniiik artad som min ;D

puss och kram^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0