ont

hur vet man att man gillar nagon?

jo da du kanner att du vill strypa henne da hon e med honom!
da du saknar honom under dagen
da du blir aldeles varm inombords da han vinkar hejda pa bussen, da han aker forbi
han e hela tiden pa din nathinna

det e helt enkelt svart att fa honom ur huvudet!
vilket kan suga och kan vara helt underbart^^
allt kanns sa forvirrande hela tiden..

vet inte riktigt hur jag ska hantera det hela.! har inte kannt sahar pa ett bra tag
blev rod i fredags da mollie fragade ifall jag "fansied you".. vilket jag gor det ar ingen tvekan om saken!
eller e det det hur ska jag veta det igentligen.. det finns just nu sa mkt pa min hjarna.

ifall jag gar ut med nagon sa kommer det ju vara jatte svart att lamna dig da jag aker tillbaka till sverige!
vet inte ifall mitt hjarta kommer att klara av det!

det jag just nu skulle vilja gora det ar att stanna i england for 2 ar!
det e inte bara dig som jag kommer att sakna det e Carolin ,Lisa och alla andra harifarn!

Carolin och Lisa kommer att aka tillbaka till Tyskland.. och vem vet hur lnage det kommer att vara tills vi ses igen?!
usch vill inte tanka sa kommer gora sa ont att aka!

puss



Kommentarer
Samina

naaaw mitt lilla fjun är kääär! :D <3

2008-12-07 @ 15:14:52
URL: http://saminas.blogg.se/
Anonym

jag vet hur du känner! <3

2008-12-09 @ 22:19:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0