Molina min fina

Om det e ngt jag saknar sa e det (forutom mina underbara vanner! <3) sa e det Molinas otroligt torra men underbara skamt!! dom e hur kul som helst men saaa himla torra;)

(molina, jga och Samina nagra dagar innan jag akte till england^^)
 
fick en idag over msn^^

Molina says:

vem springer snabbast en vandrande pinne eller en åsna :)?

Linn says:

en asna sa klart^^:D

Molina says:

varför de? :D

Linn says:

for att den har farre ben att halla reda pa ;P haha vad vet jag ^^

Molina says:

haha för vandrande pinnar vandrar de kan inte springa hahahahahhahahaha :D

haha det e sa daligt sa det e bra ju ;D

Ja alskar dig molli! du e underbar <3



Kommentarer
molli

hahahhaa TA BORT BILDEN

älskar dig med min sötnos! <3 :)

2008-12-03 @ 20:16:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0