mina prinsessor


(Lisa, Carolin och jag)

ni ar dom basta vannerna man kan tanka sig ni finns alltid dar da jag behover er da jag behover a shoulder to cry on! ni ar underbara ville bara saga det!
- carolin kom tillbaka till oss snart igen du har nu varit borta allt forlange! (da du kommer tillbaka med taget kommer vara den forsta in i din famn och kommer att krama dig min lilla honney bunney!)
- Lisa dig ser jag ikvall sa det ar inte lika lange tills dess^^
lisa kom nu sa sa vi ska ta och dra ivag nu^^ :D

puss och kram


Kommentarer
zeldis

Du verkar ha det bra Linn:) Miss you alot. Du nästa nyår fyller jag ju 18!!! då är det big party och jag räknar med dig:)

2008-12-29 @ 11:55:45
URL: http://zeldaa.blogg.se/
Zeldis

Ska du vara i engeland ett år till sen? Du fyller 18 i september...?:S Har jag rätt?:D

Vi borde höras mera, vi får maila:D! [email protected]!



Hoppas allting är bra med dig. Själv sitter jag på jobbet nu och har suttit här sen halv nio...suuuck! Nu ska jag till stallet och rida lektion..haha undrar hur det ska gå! :P

Puss på dig!

2008-12-29 @ 15:23:56
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0