ikvall...

...antligen sa blir det av igen, ice skating!
sa jag ska ta och gora lite matte provet ar nasta fredag och jag har inte pluggat sa mycket som jga skulle ha velat.. :S

vi bestamde att vi skulle ta den sista perioden, 8:30 sa jag har tid pa mig far aka hemmifran vid 07:15 ish sa jag har tid att hitta dit och allt;) tar mig nastan 30 in att komma in till stan och sa ska vi fixa med betalning, skridskor och allt :)
denna gangen kommer det vara;
Jag, Sammie, Katherine, Sam, Phil and Pierre so far.. ^^ och det var i morse sa det hela kan ju ha andrats ju fler desta roligare:)

som dom flesta kan ske vet sa har jag skrivit dagbok nastan varje dag under mina vackra dagar har borta^^ sa jag ska ta och skriva over min extremt krakiga handstil till en fin bok dar jag ska ta och satta in bilder och bemoda mig om att gora det snyggt:D

c u later



Kommentarer
Zeldis

Nej jag är ledsen. Födelsedagar är det ända jag inte lyckas komma ihåg! Sorry. Men du det är så himmla kul att du är så seriös med din blogg, det är kul att läsa hur du har det:)

2008-12-29 @ 21:24:32
URL: http://zeldaa.blogg.se/
Zeldis

Ok kul att höra att det är någon som läser iaf:) Är det många andra som läser din blogg? Jag kanske har bytt hemsida, zeldis.devote.se! kan inte bestäma mig vilken jag ska ha..vilken tycker du?:) puss

2008-12-30 @ 15:22:22
URL: http://zeldis.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0