hjalp

hejsan hoppsan

jag har sa himla mkt att gora det e helt sjukt...
jag maste gora:
* miscelaneous 10 till imorgon
* biologi; lasa 74-75 gora exam questions
* ska aven ga pa kick boxing bade imorgon och pa onsdag :D det e i alla fall kul!!
* en annan bioogi laxa dar jag ska gora noteringar pa x antal sidor.. :S
* pa torsdag har jag biologi test... pa hela kap 3 ( e fran 3.1 → 3.11)
har en till matte laxa miscellaneous 11

men pa fredag sa har jag inget! inga laxor :D jippi!! men tyvarr sa e det bara borjan pa veckan... sa jag skulle inte bli forvanad ifall vi far ngt i kemi eller matte tills dess :(

som vissa av e har hajat vid det har laget sa har jag alltid en free period vid denna tid punkt varje vecka^^  jag borde igentligen gora lite av mina 100 miljoner saker jag maste gora.. men jag pallar inte med det just nu. maste aven ga till Mr uttely och be  om en lapp dar det star vad alla mina lektioner innehaller och vad det e som man ska gora etc..

neeh ska ta och lyfta pa roven och gora lite biologi nu^^

puss och kram love u!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0