hetingar

Paton som skolan hade idag var hur bra som helst.
Panto ar en parodi pa en beromd berattelse, denna gang var det Sleeping beauty :D

min favorit del ( som jag skulle tippa pa tt jag inte var ensammen om att tycka) var da ett par killer kom upp pa senen ohc dansade till pussycat dolls. Dom var riktigt valtranade alla 6. sa det gjorde det hela annu battre ;)
vill aldrig glomma den bilden^^ hihi kommer nog inte att gora det i forsta taget heller:)

vill se den igen men det kommer da att kosta £ 3.50 vilket inte e gratis, tyvarr!

ska ta och g och gor amig i ordning for sangen nu. min rygg haller pa att ta kol pa mig, vet inte vad det e jag har gjort! men nagot e det i alla fall... :S

xxxxx
sweet dreams


Kommentarer
Anonym

Ja det förstår jag. Ändå kul att fira där lixom:) Jag åker hem på lördag med hästen och är hemma under jullovet. Ska bli superskönt,ibland behöver man åka härifrån!

Ha det bra, Love Zelda

2008-12-18 @ 16:46:49
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0