boxing day!

har ite gjort sa mycket idag forutom att vi gick pa Panto idag!! :D
det var hur kul somhelst det ar som en parodi pa en beroms pjas och sa e du med i det hela genom att skrika "Yes it is" "no it isnt" "he is behind u" "buuuuuuuuuhhsssss"  och det ar sa otroligt kul!! onskar vi hade det i sverige ocksa, kommer verkligen komma till baka for att se den igen^^

har aven kommit underful med att jag kommer troligt vis att komma till baka till york genom att jag vi studera biochemistry, och York university ar det basta i varlden pa just det amnet:) sa det ar inte helt osanoligt att jag kommer komma tillbaka^^

hoppas alla har haft en riktigt bra jul! och att ni kommer att fa ett riktigt underbart Ny ars afton med festande sa ni inte orkar mera;D
det kommer i alla fall jag att gora;) haha om jag lyckas bli frisk nagon gang...

P&K

L



Kommentarer
sheima

aw tack ;DD ja det är jag som fotat ^_^ hur mår du då? (:

2008-12-26 @ 22:27:35
URL: http://modemix.blogg.se/
sheima

nice :D jag mår bra men är vääääldigt uttråkad hehe :)

2008-12-27 @ 17:04:55
URL: http://modemix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0