bara borjan pa veckan

tjena mittbena

Jag e helt  utpumpad!
har varit tuffa dagar nu dom senaste dagarna..
har haft:

Fredags: hade vi ett litet prov
lordag och sondag: spenderade jag med att gora alla mina miljoner laxor!
mandag: hade vi ett biologi prov om active transport och passive transport over cell membrane.
tisdag: kemi prov om amount of substances och alkanes (hur svart dom helst!)
idag: fick reda pa att vi skulle ha ett lung test!! hade inte ovar ett piss sa det gick at skogen. eller grejen e den jag vet allt men jag e inte specifit nog... sa jsag forlorar typ 3 poang pa varje fraga pa det. JAVLA PISS!

ska aven idag byta familj for en vecka for Sandra och Brian aker ivag till spanien for en vecka :) lite avis vill ocksa aka ivag och bli brun!

sa varje morgon sa maste jag ga upp en timme tidigare for att ta bussen som gar fran poppleton 07:30 vilket betyder att jag kommer vara inne i stan runt 08:05 (jag har da inte ans gatt utanfor dorren hemmma i strensall!! :P) sa jag kommer vara i skolan 08:15 varje dag under en veckas tid.. jag tar normalt bussen fran strensall 08:20!! haha det e lojligt ju, haha men jag kan inte stanna dar hemma i huset helt sjalv skulle vara allt for leskigt:P haha

men det ska bli intressant att aka till en ny familj och se hur det e dar^^ fa lite variatipon helt enklet:)

lots of love <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0