Australia


Ska antligen ga och se Australia har velat se den ett tag nu men jag har inte "haft tid" att se den och sa har jag inte haft nagon att ga och se den med.. hehe;)
men nu antligen sa ska det bli av bestamde mig imorse^^ sa trailern pa tv och sa bestamde jag mig, men da hade jag ett annat problem jag hade ingen att se den med.. sa jag fragade Sandra hon har ocksa velat se den men kanske inte lika intensivt som jag;P
bion borjar 7:30:) ar sa exalterad^^
so lets keep our fingers crossed that it is as good as im hoping it will be.

xx


Kommentarer
Zelda

Ja!!!! Det vore ju skit kul! Hur lång ifrån London bor du? Föresten..skiter i devote bloggen..pallar inte;) Ska sova nu och imorn är det min födelsedag!! WIIE

2008-12-30 @ 21:20:10
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0