<3


 





mina sma alsklingar!
Lisa och Carolin! <3
Carolin kommer aka hem over jul.. :( kommer att sakna henne men hon har lovat att komma tilbaka och inte stanna i tyskland! annars kommer jag ocj Lisa att soka upp henne i tyskland och hamta hem henne ^^
men Lisa kommer iallafall att stanna over julen precis som lilla jag. sa da far  vi hitta pa mycket roligt men jag maste ocksa planera in att  hinna plugga matte... har ett exams test samma vecka som jag kommer tillbaka.. :S testet e pa 13 kapitel... *gulp*

hade bast! <3



Kommentarer
Zeldis

Tråkigt för dig att inte åka hem över jul..hur känns det?pussar från sverige

2008-12-17 @ 18:54:01
URL: http://zeldaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0