idag hände det som inte får hända

Idag såg ja ett sådant där kärleks fullt par, som håller om varandra och kletar på varandra, på vägen hem från skolan och det gör ont i hela mig blir illamående med kramper och vill bara springa därifrån så fort som möjligt! 
springa bakom en buske och sy ihop mitt hjärta igen.
jag lät det på verka mig, lät det komma in under huden på mig känner mig helt trasig kommer mitt sår någonsin läka? går det att sy ihop igen, kanske har det gått sönder för många gånger..
Varför har jag konstant ont i kroppen har en illamående känsla i mig..?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0